Marketingová komunikace incomingových cestovních kanceláří – Yelyzaveta Zhyvotchenko
Yelyzaveta Zhyvotchenko
Bakalářská práce
Marketingová komunikace incomingových cestovních kanceláří
Marketing Communication of Incoming Tour Operators
Anotace:
Práce se zabývá analýzou marketingové komunikace incomingových cestovních kanceláří. Předpokládaným výsledkem práce je srovnání marketingové komunikace B2C a B2B incomingových cestovních kanceláří.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Cestovní ruch / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.