Ing. Lenka ŠMERDOVÁ

Diplomová práce

Projekt výběru a rozvoje klíčových kompetencí zaměstnanců S. O. K. stavební, s. r. o. v časově omezeném období

Project of key employee competencies selection and development in S.O.K. stavebni, s.r.o.
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na strukturu lidských zdrojů ve firmě, tzn. na znalosti, do-vednosti a vlastnosti pracovníků v souvislosti s dosahováním cílů firmy a plnění podnikové strategie. V teoretické části jsou zpracovány dva pohledy na strukturu lidských zdrojů a teorie MbC ve vztahu k řešení firemních problémů na úrovni kompetencí pracovníků. Praktická část obsahuje analýzu firemních problémů …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is structure of human resources in a company {--} peoples{\crq} knowledge, skills and characteristics in relation with companies{\crq} goals and strategy. First part of this thesis presents various theories of human resources structure and MbC theory related to solving companies problems on a level of employees competencies. Second part contains analysis of companies …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor: 6077

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠMERDOVÁ, Lenka. Projekt výběru a rozvoje klíčových kompetencí zaměstnanců S. O. K. stavební, s. r. o. v časově omezeném období. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 26. 04. 2037

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing