Vliv nákupního prostředí prodejen s potravinami na zákazníky v seniorském věku – Bc. Denisa Rečičárová
Bc. Denisa Rečičárová
Diplomová práce
Vliv nákupního prostředí prodejen s potravinami na zákazníky v seniorském věku
The impact of the grocery shopping environment on consumers in old age
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je zhodnocení nákupního prostředí maloobchodních prodejen s potravinami s ohledem na potřeby starších zákazníků a navrhnout opatření, která povedou k větší spokojenosti seniorů při pořizování potravin. Práce popisuje faktory, které jsou důležité pro starší spotřebitele při výběru prodejny s potravinami a další okolnosti, které s nákupem souvisí. Pro účely práce byl realizován …víceAbstract:
The main goal of this diploma thesis is to evaluate the shopping environment of the grocery stores with respect to the needs of older consumers and to propose measures that will lead to greater seniors´ satisfaction when food shopping. The thesis describes factors that are important for the older consumers when choosing a grocery store and other matters that are related to the purchase. For the purpose …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
- Oponent: Jana Stávková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Will shopping malls survive under the pressure of online shopping? How can shopping malls transform and be prepared for the digital era?
Ekaterina Efremova -
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
Kuspakova Kuspakova -
Shopping habits of consumers in Azerbaijan after Covid-19
Nigar Mukhtarova -
Shopping for clothes from second-hand
Luisa Lasáková -
Consumer Behaviour Towards Online Shopping of Fashion from Foreign Countries for a Population Between 18 and 25 Years Old
Alice Berthuy -
Shopping Behavior and Consumer Preferences for Outlet Centers
Helena Ježková -
Factors that influence E-shopping in the Ghanaian grocery market.
Prince Larbi -
Broiler Welfare and the Consumer: Explaining the Citizen-consumer Gap in the Netherlands.
Emmi Suvaal
Název
Vložil
Vloženo
Práva