PPC marketing and Facebook remarketing – David Žáček
David Žáček
Bakalářská práce
PPC marketing and Facebook remarketing
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to compare the results of two marketing strategies applied on a particular website. The writing has two main parts. One of them is theoretical and explains how things work in the area of online marketing with an aim to PPC marketing and Facebook remarketing. The second part and also practical part consists of analysing collected data from paid PPC and Facebook campaign …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systems Engineering and Informatics / Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Úspěšná strategie PPC reklamy a reklamy na sociálních sítích v platformách Facebook a Google
Lukáš Kossakowski -
PPC a remarketing na Facebooku, Google AdWords a v Sklik
Hanuš Weisl -
PPC a remarketing na Facebooku a v Google AdWords
Michaela Bochňáková -
Online Marketing Focused on Google Adwords and Facebook - Eshop Yapko.cz Case Study
Duc Hoang Do -
Facebook jako účinný reklamní nástroj
Tomáš KELLNER -
Využití reklamních systémů Google Ads, Sklik a Facebook Ad ve vybrané bance
Veronika Čmolíková -
PPC pro maximalizaci zisku konkrétního internetového obchodu
Jan Martinovský
Název
Vložil
Vloženo
Práva