Motivy spotřeby alkoholických nápojů u českých spotřebitelů – Bc. Tomáš Černý
Bc. Tomáš Černý
Diplomová práce
Motivy spotřeby alkoholických nápojů u českých spotřebitelů
Motives of alcohol beverages consumption of Czech consumers
Anotace:
Černý, T. Motivy spotřeby alkoholických nápojů u českých spotřebitelů. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Diplomová práce se zabývá motivy spotřeby alkoholických nápojů v České re-publice. Cílem práce je identifikovat chování spotřebitelů v souvislosti s konzumací alkoholických nápojů. Pomocí sekundárních dat práce hodnotí stav spotřeby ve světě a v České republice. Pro poznání …víceAbstract:
Černý, T. Motives of alcohol beverages consumption of Czech consumers. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2023. The diploma thesis deals with the motives of alcohol beverages consumption in the Czech Republic. The main objective is the identification of consumer behav-iour in connection with the alcohol beverages consumption. Using secondary data, the thesis evaluates the state of consumption …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
- Vedoucí: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.
- Oponent: Michal Pšurný, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vyhodnocení dopadů vládních opatření na spotřebu alkoholu v regionech ČR během pandemie covid-19 na základě maloobchodních dat
Karolína Vondráčková -
Dopad pandemie COVID-19 na cestovní ruch v Karlových Varech a možnost jeho revitalizace
Karel Urbanec -
Duševní zdraví a psychologická pohoda starších adolescentů v kontextu pandemie covid-19 ve vztahu k osobnostním rysům, perfekcionismu a užívání sociálních sítí
Šárka Horáková -
Změna chování spotřebitele při výběru dovolené v době pandemie COVID-19 v Jihočeském a Královehradeckém kraji
Rýdlová Rýdlová -
Vyhodnocení vlivu pandemie COVID-19 na pojišťovací činnost České podnikatelské pojišťovny v České republice
Eliška Rybková -
The Comparison of Educational System and English Language Teaching in the Czech Republic and the Federal Republic of Germany
Dominika Navrátilová Šromová -
The impact of reputation on Chinese and Czech Generation Z buying decisions
Wei Sun -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova