Otakar ZÁRUBA

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace pohybového studia 4pohyb

Analysis of marketing communication of movement study 4movement
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo zanalyzovat marketingovou komunikaci pohybového studia 4pohyb a na základě této analýzy se pokusit formulovat doporučení, která by mohla vést k efektivnějšímu oslovování potencionálních zákazníků. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje vysvětlení pojmů související s marketingovou komunikací. V praktické části je teorie převedena na …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis was to analyse the marketing communication of the movement studio 4movement and on the basis of this analysis to try to formulate recommendations that could lead to more effective addressing of potential customers. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part contains an explanation of concepts related to marketing communication. In …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Gabriela Cieslarová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ZÁRUBA, Otakar. Analýza marketingové komunikace pohybového studia 4pohyb. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta