Bc. Adam Flekal

Diplomová práce

Analýza marketingové strategie mezinárodní společnosti

Analysis of the marketing strategy of an international company
Anotace:
Tato závěrečná práce se zaměřuje na analýzu marketingové strategie společnosti Hama spol. s r.o., která je součástí mezinárodní korporace Hama GmbH& Co KG. Zvláštní pozornost je věnována analýze sociálních sítí, které společnost využívá pro komunikaci se svými zákazníky. Vteoretické části diplomové práce je reflektována odborná literatura, zabývající se marketingem. Konkrétně se jedná o marketingové …více
Abstract:
This thesis focuses on analyzing the marketing strategy of Hama spol. s r.o., which is part of the international corporation Hama GmbH & Co KG. Special attention is given to the analysis of social networks that the company uses for communication with its customers. The theoretical part of the thesis reflects on scholarly literature related to marketing. Specifically, it addresses marketing strategies …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Eliška Svobodová, Ph.D.
  • Oponent: Barbora Daňková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií