Marketingová komunikace obchodního centra se zaměřením na konkurenční prostředí – Jaroslav HRON
Jaroslav HRON
Bakalářská práce
Marketingová komunikace obchodního centra se zaměřením na konkurenční prostředí
Marketing communication of business center focused on the competitive environment
Anotace:
Bakalářská práce s názvem "Marketingová komunikace obchodního centra se zaměřením na konkurenční prostředí" se zabývá nástroji marketingové komunikace obchodního centra Olympia Teplice, jejich efektivitě a návrhy aplikace efektivnějších nástrojů. V první kapitole teoretické části je popsán vývoj obchodních center v České republice a vývojová tendence do budoucna. Druhá kapitola pojednává o marketingu …víceAbstract:
Bachelor thesis "Marketing communication of business center focused on the competitive environment" deals with tools of marketing communication of business center Olympia Teplice, how efficient they are and recommendations of application more efficient tools. In the first chapter of the theoretical part is described the development of the business centers in the Czech Republic and its future trend …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Helena Kovalová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRON, Jaroslav. \textit{Marketingová komunikace obchodního centra se zaměřením na konkurenční prostředí}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/x1rehe/.
Jak správně citovat práci
HRON, Jaroslav. Marketingová komunikace obchodního centra se zaměřením na konkurenční prostředí. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Michaela Veiserová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybraného podniku v oblasti pohostinství
Renáta Janoušková -
Marketingová komunikace vybrané politické strany
Sabina Rosecká -
Marketingová komunikace
Veronika Hájková -
Marketingová komunikace
Tomáš Kruliš -
Marketingová komunikace ve finančním podniku
Ester Jagobová -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku
Filip HOŠINSKÝ