Ústava a ústavní vývoj V. Francouzské republiky – Robert MIKUDÍK
Robert MIKUDÍK
Diplomová práce
Ústava a ústavní vývoj V. Francouzské republiky
The constitution and constitutional developement of V. French Republic.
Anotace:
Cieľom tejto diplomovej práce je popísať Ústavu a ústavný vývoj V. Francúzskej republiky. Ústava V. republiky vzniká za významných historických udalostí spojených s procesom dekolonizácie v severnej Afrike. Vznik V. republiky tiež chápeme ako nevyhnutný dôsledok politickej nestability IV. republiky, spôsobenej významným oslabením výkonnej moci v prospech parlamentu. Z právneho hľadiska k vzniku Ústavy …víceAbstract:
The aim of this thesis is to describe the constitution and constitutinal developement of French Fifth republic. The French constitution is created under siginificant historical circonstances, closely linked to the proces of decolonization in the north Africa. A creation of French Fifth republic may be explained as an inevitable result of political instability of Fourth republic, caused by siginficant …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 8. 2013
Zveřejnit od: 14. 8. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Prof. JUDr. Eduard Vlček, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MIKUDÍK, Robert. Ústava a ústavní vývoj V. Francouzské republiky. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Právnická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.8.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 8. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Právnická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Právnická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání uživatelské použitelnosti studijní agendy IS MU pohledem prvouživatelů
Vlada Sorokina -
Optimalizace marketingového mixu prostřednictvím teorie her
Vlada Iakovleva -
Sponzorství jako marketingový nástroj ke zvýšení povědomí o značce ruského týmu motosportu
Vlada Alekseevna Plotnikova -
Biodiversity Strategy with Focus on Urban Solutions
Vlada Krynina -
Návrh komunikační kampaně pro vybraný e-shop
Vlada JICICOVSCHI -
Problém vzniku filtračních bublin na sociální síti Tik Tok
Vlada Seredenko -
Komunikace s modelkou a pózování
Vlada Vasileva -
Brand VŠE na cestě k Lovebrandu
Vlada Ratovskaia
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses x22x6a x22x6a/2
14. 8. 2013





