Veronika VALOVÁ

Diplomová práce

Jazyková specifika elektronické komunikace neformálního charakteru

Language specifics of electronic communication of informal character
Anotace:
Cílem této práce analýza a hodnocení některých specifických jazykových prostředků psané elektronické komunikace na internetu a pomocí mobilního telefonu. Konkrétně byly z internetové komunikace analyzovány chatové diskuze, neformální e-maily, texty ICQ komunikace, statusy a komentáře na Facebooku a z mobilní komunikace SMS. Práce se zaměřuje na podobu mluvených prvků v psaném textu (hovorová slova …více
Abstract:
The aim of the thesis was analysis and evaluation of some specific language phenomena/means of the electronic communication on the Internet and via mobile phones. Actually the analysed texts were represented by chat discussions, informal e-mails, ICQ, statuses and commentaries on Facebook as for the electronic communication, and SMS messages out of the mobile communication. The thesis concentrates …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2012
Zveřejnit od: 10. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 5. 2012
  • Vedoucí: Doc. PhDr. Diana Svobodová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VALOVÁ, Veronika. Jazyková specifika elektronické komunikace neformálního charakteru. Ostrava, 2012. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.4.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 10. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / výchova ke zdraví - český jazyk, Společný základ pro učitelství pro 2. stupeň ZŠ