Bc. Petr Ungerman

Diplomová práce

Marketingový plán pro firmu VITRUM Liberec, s.r.o.

Marketing Plan for the Company VITRUM Liberec, s.r.o.
Anotace:
Předmětem diplomové práce je sestavení návrhu marketingového plánu pro firmu VITRUM Liberec, s.r.o., a následné doporučení v této oblasti. První část tvoří teoretická východiska, která popisují strategický marketing a hledání vhodných strategií podniku. Teoretická část se dále podrobněji věnuje marketingovému plánování a jeho složkám. V druhé, praktické, části je představena firma VITRUM Liberec, s …více
Abstract:
The main subject of this Thesis is setting up of the marketing plan for company VITRUM Liberec, s.r.o., and following recomendations in this respect. The first part is created by basic assumptions, which describe strategic marketing itself and search for suitable strategies for mentioned company. This part is later also dedicated to detailed marketing planning and its components. In the second, practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014
Zveřejnit od: 7. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Ungerman, Petr. Marketingový plán pro firmu VITRUM Liberec, s.r.o.. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 7. 5. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN

TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika