Marketingový plán pro firmu VITRUM Liberec, s.r.o. – Bc. Petr Ungerman
Bc. Petr Ungerman
Diplomová práce
Marketingový plán pro firmu VITRUM Liberec, s.r.o.
Marketing Plan for the Company VITRUM Liberec, s.r.o.
Anotace:
Předmětem diplomové práce je sestavení návrhu marketingového plánu pro firmu VITRUM Liberec, s.r.o., a následné doporučení v této oblasti. První část tvoří teoretická východiska, která popisují strategický marketing a hledání vhodných strategií podniku. Teoretická část se dále podrobněji věnuje marketingovému plánování a jeho složkám. V druhé, praktické, části je představena firma VITRUM Liberec, s …víceAbstract:
The main subject of this Thesis is setting up of the marketing plan for company VITRUM Liberec, s.r.o., and following recomendations in this respect. The first part is created by basic assumptions, which describe strategic marketing itself and search for suitable strategies for mentioned company. This part is later also dedicated to detailed marketing planning and its components. In the second, practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014
Zveřejnit od: 7. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ungerman, Petr. Marketingový plán pro firmu VITRUM Liberec, s.r.o.. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vybrané společnosti
Marcela Krejčiříková -
Marketingová strategie a PR zdravotnického zařízení
Helena Lebdušková -
Marketingová strategie malé realitní kanceláře v době pandemie Covid-19
Kučera Kučera -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Barbora Michalčíková -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Michaela Dudová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Kristýna Ištvanfyová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová -
Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu
Michaela Řeháková