Event marketing - aplikace pro konkrétní událost – Lenka KOVÁŘÍKOVÁ
Lenka KOVÁŘÍKOVÁ
Bakalářská práce
Event marketing - aplikace pro konkrétní událost
Event marketing - application for specific event
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje odvětví event marketingu a jeho využití v praxi. Čtenář zde najde teoretické poznatky jak k tomuto tématu, tak dále i k problematice marketingového výzkumu a projektového plánování, které jsou posléze využity v praktické části práce. V té se autorka zaměřila na reálný event. Cílem práce bylo nejprve analyzovat dosavadní chyby v rámci jeho organizace a poté vytvořit komplexní …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the area of event marketing and its use in practice. In the thesis, the reader can find theoretical information on this topic and also on the issue of marketing research and project planning, which are then used in the practical section of the thesis. In this section, the author focuses on a realistic event. The goal of the work was first to analyze current mistakes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Petrtyl
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOVÁŘÍKOVÁ, Lenka. Event marketing - aplikace pro konkrétní událost. Plzeň, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Návrh na efektivní event marketing vybraného subjektu - Event marketing galavečera "Žena regionu 2011"
Veronika KOVÁŘOVÁ -
Uplatnění event marketingu ve vybrané společnosti
Sebastián SIBAL -
Event marketing Rožnovských pivních lázní
Michaela Graclíková -
Event management
Dita Jandová -
Event Marketing a jeho současné postavení v komunikačním mixu
Petra HOFMAN -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai