Postoje žáků 2. stupně základní školy k předmětu zeměpis – Sabina HRUŠKOVÁ
Sabina HRUŠKOVÁ
Bakalářská práce
Postoje žáků 2. stupně základní školy k předmětu zeměpis
Pupils' attitude of lower-secondary school to geography
Anotace:
Bakalářská práce zjišťuje postoje žáků 2. stupně základních škol k předmětu zeměpis a možnou proměnou postoje vlivem nezávislých proměnných (pohlaví, bydliště, poloha školy, ročník hodnocení, ostatní předměty, pohlaví učitele). Sběr dat probíhal dotazníkovým šetřením u žáků a polostrukturovanými rozhovory s učiteli zeměpisu, u kterých se zjišťoval způsob výuky.Abstract:
The bachelor's thesis examines lower-secondary school pupils' to Geography and the possibility of change to independent variables (gender of pupils, residence, location of the school, year of studies, grade on school report, other subjects, gender of the teacher). The collection of information was realizated by survey at pupils and by semi-structured interview revealed teaching method.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jan Hercik, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HRUŠKOVÁ, Sabina. Postoje žáků 2. stupně základní školy k předmětu zeměpis. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Biologie / Biologie - Geografie
Práce na příbuzné téma
-
Hanácké noviny v letech 2016-2020
Petr KOMÁREK -
Mediální rutiny novinářů ve zlínské redakci Českého rozhlasu během koronavirové pandemie v letech 2020-2022
Milan FILIP -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Přechod žáků z 1. stupně Montessori základní školy na 2. stupeň tradiční základní školy
Kateřina JANEČKOVÁ -
Spolupráce učitelů a rodičů na II. stupni vybrané základní školy a waldorfské základní školy
Hana Hanzlíková -
Spolupráce školy a rodiny při ovlivňování pohybové aktivity žáků na 1. stupni základní školy
Alžběta Rouzková -
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová
Název
Vložil
Vloženo
Práva