Zavádění aktivního telemarketingu do Klientského centra Prostějov – Bc. Jitka KRÁLOVÁ
Bc. Jitka KRÁLOVÁ
Diplomová práce
Zavádění aktivního telemarketingu do Klientského centra Prostějov
Introduction active telemarketing into the Client centre Prostějov
Anotace:
Ve své diplomové práci jsem na základě poznatků z literatury charakterizovala telemarketing a jeho nezastupitelnou roli ve firmách, zabývajících se službami. Tyto teoretické poznatky jsem poté využila pro provedení analýzy současného stavu telemarketingu. Na základě výsledků analýzy a s ohledem na dlouhodobou strategii Klientského centra je hlavním cílem projektu navrhnout opatření pro úspěšné zavedení …víceAbstract:
In my Master thesis I have used the bases of literal digest in order to characterize telemarketing and its role in the firm, engage in services. These theoretical findings have been used as the foundation for conducting the analyses of the current situation in telemarketing. On the basis of results the analyses and with reference to long-term strategy Call centre is the principal project aim to draft …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2006
Identifikátor:
3881
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2006
- Vedoucí: Ing. Pavla Staňková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRÁLOVÁ, Jitka. Zavádění aktivního telemarketingu do Klientského centra Prostějov. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2036
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání prodeje po telefonu s osobním prodejem produktu vybraného podniku
Ondřej Mika -
Telemarketing ve společnosti ATODA Telemarketing, spol. s. r. o.
Natálie Mohamadová -
Motivace pracovníků call centra
Vendula Furdová -
Call centrum na klíč - technická podpora zákazníkovi
Magdaléna Jurušová -
Vzdělávání pracovníků call centra firmy ATODA Telemarketing, spol. s.r.o.
Andrea KOUBKOVÁ -
Vzdělávání supervizorů call centra firmy ATODA Telemarketing, s.r.o.
Andrea KOUBKOVÁ -
Supervizní podpora operátorů call centra
Barbora Ulmanová -
Posouzení efektivnosti řízení telemarketingového projektu v rámci call centra firmy Teleperformance
Kristýna Kroupová