Bc. Jitka KRÁLOVÁ

Diplomová práce

Zavádění aktivního telemarketingu do Klientského centra Prostějov

Introduction active telemarketing into the Client centre Prostějov
Anotace:
Ve své diplomové práci jsem na základě poznatků z literatury charakterizovala telemarketing a jeho nezastupitelnou roli ve firmách, zabývajících se službami. Tyto teoretické poznatky jsem poté využila pro provedení analýzy současného stavu telemarketingu. Na základě výsledků analýzy a s ohledem na dlouhodobou strategii Klientského centra je hlavním cílem projektu navrhnout opatření pro úspěšné zavedení …více
Abstract:
In my Master thesis I have used the bases of literal digest in order to characterize telemarketing and its role in the firm, engage in services. These theoretical findings have been used as the foundation for conducting the analyses of the current situation in telemarketing. On the basis of results the analyses and with reference to long-term strategy Call centre is the principal project aim to draft …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2006
Identifikátor: 3881

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2006
  • Vedoucí: Ing. Pavla Staňková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KRÁLOVÁ, Jitka. Zavádění aktivního telemarketingu do Klientského centra Prostějov. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2036

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing