Projekt marketingového řízení firmy PSP Engineering a. s. jako podmínka konkurenceschopnosti – Bc. Petr KOUKAL
Bc. Petr KOUKAL
Diplomová práce
Projekt marketingového řízení firmy PSP Engineering a. s. jako podmínka konkurenceschopnosti
Project Marketing Management of PSP Engineering Co. as a Precondition for Competitiveness
Anotace:
Zpracoval jsem diplomovou práci na téma Projekt marketingového řízení firmy PSP Engineering a. s. jako podmínka konkurenceschopnosti. V teoretické části jsem se soustředil na popis základních marketingových pojmů z prostředí firmy. V praktické části své diplomové práce jsem se zaměřil na analýzu stávajícího stavu firmy. Dále jsem vytvořil projekt k udržení stávajícího postavení a odvrácení dopadů celosvětové …víceAbstract:
I elaborated my final thesis on a given subject concerning Project of marketing management in PSP Engineering Co. as a condition of competitive advantage. In theoretic part I focused on a description of basic marketing terms resulting from company environment. In practical part of my final thesis I analyzed existing situation in the company. Furthermore I created project to maintain existing position …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
21877
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOUKAL, Petr. \textit{Projekt marketingového řízení firmy PSP Engineering a. s. jako podmínka konkurenceschopnosti}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/x4e164/.
Jak správně citovat práci
KOUKAL, Petr. Projekt marketingového řízení firmy PSP Engineering a. s. jako podmínka konkurenceschopnosti. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace a tvorba konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti
Thuy Luu Thanh -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Tipatour
Monika Příhodová -
Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi
Kristýna Svobodová -
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Adéla Zárubová -
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
Martin Pokorný -
Audit marketingové komunikace vybrané firmy.
Denisa Vernerová -
Analýza marketingové komunikace minipivovaru Záhlinice
Nikola Pálková