Erik Rusnák
Bakalářská práce
Strojové učení v šachách
Machine Learning in Chess
Anotace:
Student vytvoří hru šachů pomocí C# a Unity game enginu. Hra bude obsahovat grafické ukazatele, kam se daná figurka může pohybovat a zdali je hráč v šachu a rovněž bude obsahovat ukazatel času pro každého hráče a ukazatel zadaných kroků. Student implementuje a optimalizuje umělou inteligenci oponenta za použití strojového učení. Hra bude obsahovat možnost hrát buď proti jinému člověku nebo proti zmíněné …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.