Bc. Erik Bezvoda

Diplomová práce

Marketingová strategie vybrané firmy.

Marketing strategy of chosen company.
Anotace:
Diplomová práce pojednává o marketingu firmy Petrof, s.r.o. První část práce je věnována shrnutí základních teoretických poznatků, týkajících se dané problematiky. Následuje část praktická, která je zaměřena přímo na marketingovou strategii zvoleného podniku. Cílem této části je zpracování interní a externí analýzy firmy, provedení vlastního marketingového výzkumu a na základě všech zjištění navržení …více
Abstract:
This work deals with marketing strategy of Petrof, s.r.o. Theoretical part consists of expertise overviews about marketing strategy. The aim of practical part is marketing strategy proposal for Petrof, s.r.o. based on internal and external analysis and personal marketing research.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Hana Jonášová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Bezvoda, Erik. Marketingová strategie vybrané firmy.. Pardubice, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku