Chování spotřebitelů při online nakupování – Bc. Eliška Ostrá
Bc. Eliška Ostrá
Diplomová práce
Chování spotřebitelů při online nakupování
Consumer behaviour in online shopping
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou spotřebitelského chováním při online nakupování. Hlavním cílem práce je segmentace spotřebitelů nakupujících online a určení faktorů, které mají vliv na jejich spotřebitelské chování a následné provedení identifikace typického respondenta. Pomocí sekundárních dat je zpracována orientační analýza e-commerce trhu v ČR. Na základě zpracovaných primárních dat je …víceAbstract:
This diploma thesis investigates patterns of behaviour in the Czech online shopping market. The thesis identifies segments of online shoppers, determines the factors influencing their consumer behaviors and from this analysis identifies a typical respondent. Secondary data are used for an orientation analysis of the e-commerce market in the Czech Republic. Further analysis of primary data pro-vides …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
The Global Consumer Ethnocentrism
Sofiko Momtselidze -
Consumer culture and symbolic boundaries
Sabina Lavrik -
Online impulsive buying behaviour in India
Swaroop Muralinathan -
Zákaznické preference online vs. offline nakupování
Tereza Hlavoňová
Název
Vložil
Vloženo
Práva