Proteinové tyčinky s hmyzím proteinem: návrh a ekonomické zhodnocení marketingové strategie. – Jana Tóthová
Jana Tóthová
Bakalářská práce
Proteinové tyčinky s hmyzím proteinem: návrh a ekonomické zhodnocení marketingové strategie.
Protein Bars with Insect Protein: Proposal and Economic Evaluation of Marketing Strategy.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá entomofagií, tedy využíváním jedlého hmyzu jako potraviny. Literární rešerše popisuje nutriční i ekologické důvody pro konzumaci hmyzu jako alternativy ke konvenčním zdrojům proteinu. V práci jsou za využití 4P analyzovány firmy vyrábějící proteinové tyčinky v Evropě, USA a Kanadě. Bylo využito dotazníkového šetření pro následnou SWOT analýzu. Cílem práce je návrh a …víceAbstract:
This bachelor thesis is about entomophagy, which means using edible insect as source of food. Literature research describes nutritional and ecological benefits of insect consumption as alternative sources of protein compared to conventional protein production. In this thesis companies from Europe, USA and Canada producing protein bars with insect protein are analysed by 4P. Questionnaire survey was …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2022
- Vedoucí: prof. Ing. Lubor Lacina, Ph.D.
- Oponent: Martina Pečová, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TÓTHOVÁ, Jana. \textit{Proteinové tyčinky s~hmyzím proteinem: návrh a~ekonomické zhodnocení marketingové strategie.}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/x63nrh/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková -
Assessment of various ChatGPT models in performing SWOT analysis
Prokop Maxa -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Petra Bendlová