Marketingová analýza konkurenceschopnosti vybraných dealerů osobních vozů ve Zlíně a blízkém okolí – Adam Odstrčilík
Adam Odstrčilík
Bakalářská práce
Marketingová analýza konkurenceschopnosti vybraných dealerů osobních vozů ve Zlíně a blízkém okolí
The Marketing Analysis of the Competitiveness of Selected Passenger Car Dealers in Zlín and Close Surroundings
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou analýzou konkurenceschopnosti vybraných dealerů osobních vozů ve Zlíně a blízkém okolí. Teoretická část zahrnuje marketing dealerů aut včetně nastínění aktuální situace na automobilovém trhu v České republice a rovněž popis metod, které jsou použity v analýze konkurenceschopnosti. Praktická část obsahuje stručné představení společnosti XYZ a potom následují …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the marketing analysis of the competitiveness of selected passenger car dealers in Zlín and close surroundings. The theoretical part is concerned with the marketing of car dealers including the outline of the current situation on the automobile market in the Czech Republic and also a description of methods which are used in the analysis of competitiveness. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015
Zveřejnit od: 15. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ODSTRČILÍK, Adam. \textit{Marketingová analýza konkurenceschopnosti vybraných dealerů osobních vozů ve Zlíně a blízkém okolí}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/x6z4no/.
Jak správně citovat práci
Odstrčilík, Adam. Marketingová analýza konkurenceschopnosti vybraných dealerů osobních vozů ve Zlíně a blízkém okolí. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Analýza konkurenceschopnosti malého podniku
Marie Kasparová -
Mystery shopping
Radim Valcha