Problematika komunikace rodiny a školy v malotřídní škole – Bc. Martina SEGSULKOVÁ
Bc. Martina SEGSULKOVÁ
Diplomová práce
Problematika komunikace rodiny a školy v malotřídní škole
Issues of communication between the family and the school at small school
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice vzájemné komunikace mezi rodinou a školou, konkrétně na malotřídní škole. Dále se zaměřuje na možnosti aktuální vzájemné spolupráce. - zjistit názory a zkušenosti rodičů a pedagogů na vzájemnou komunikaci a spolupráci - zjistit míru spokojenosti rodičů s aktuálním stavem komunikace - zjistit míru ochoty rodičů spolupracovat se školou - jak si pedagogové a rodiče …víceAbstract:
This master´s thesis examines the issue of mutual communication between the family and school, specifically at a small-class school. It also focuses on the possibilities of the current mutual cooperation. - to find out opinions and experience of parents and teachers on mutual communication and cooperation - to find out explains the degree of satisfaction of parents with communication - to find out …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Taťána Göbelová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SEGSULKOVÁ, Martina. Problematika komunikace rodiny a školy v malotřídní škole. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Dítě se sluchovým postižením - jeho komunikace a vztahy v mateřské škole a v rodině
Karolína ROČKOVÁ -
Způsob komunikace mezi učitelem a žákem na českých a polských základních školách
Lucie Hauserová -
Analýza komunikace mezi pedagogem a žákem s poruchami učení
Drahomíra Hrachovinová -
Výuková komunikace ve vyučovacích hodinách programu UčíTelka pohledem Flandersovy metody interakční analýzy
Viktor Šťastný -
Pedagogická komunikace v praktickém vyučování na vybrané střední odborné škole z pohledu žáků
Martina Pečinková -
Vztah emoční inteligence a pedagogické komunikace ve volnočasovém prostředí
Jakub CHOROVSKÝ -
Žáci prvního stupně ZŠ a jejich vztah k autoritám v prostředí rodiny a školy
Kateřina Hatalová -
Souvislost mezi způsobem výchovy v rodině, vzděláním rodičů, školní úspěšností dítěte a postojem rodiny vůči škole a učitelům z pohledu dětí a jejich rodičů
Katrin Kadlecová