Ecouter pour comprendre: comment développer la compréhension orale d'une langue étrang\`{e}re. – Michaela DRASTÍKOVÁ
Michaela DRASTÍKOVÁ
Diplomová práce
Ecouter pour comprendre: comment développer la compréhension orale d'une langue étrang\`{e}re.
Listening for Understanding: How to Develop the Listening Comprehension of a Foreign Language
Abstract:
The thesis aims to investigate the ways of developing the listening comprehension as one of the basic skills for interaction. It focuses on using the authentic audiovisual documents offered by the French TV channel TV5 in language teaching and particularly on how they influence the development of this skill. The practical part serves as a methodology handbook for listening comprehension teaching in …víceAbstract:
Diplomová práce se zabývá otázkou rozvíjení poslechu s porozuměním, jako jedné ze základních jazykových dovedností nezbytných pro interakci, zvláště pak využitím autentických audiovizuálních dokumentů francouzského televizního kanálu TV5 ve výuce a jejich přínosem na rozvoj této kompetence. Praktická část slouží jako didaktická příručka pro výuku poslechu s porozuměním v hodinách francouzského jazyka …více
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2011
Identifikátor:
16994
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2011
- Vedoucí: PhDr. Jitka Smičeková, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DRASTÍKOVÁ, Michaela. \textit{Ecouter pour comprendre: comment développer la compréhension orale d'une langue étrang$\backslash$`$\{$e$\}$re.}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Filozofická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/x6zi7r/.
Jak správně citovat práci
DRASTÍKOVÁ, Michaela. Ecouter pour comprendre: comment développer la compréhension orale d'une langue étrang\`{e}re.. Ostrava, 2011. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 22. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro SŠ - Učitelství francouzského jazyka a literatury pro SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Strategie snižování nerovností ve vzdělávání z pohledu základních škol
Karolína Kovelská -
Typy zátěží a strategie jejich zvládání - stres a stresové reakce ve vzdělávání dospělých.
Šárka Grofová -
Strategie ve vzdělávání Romů v České republice
Nikola Šlajsová -
Výukové strategie podporující inkluzi ve vzdělávání
Jitka Ferdanová -
Jak vystavení angličtině mimo školu skrze anglické filmy a seriály společně s učením anglické výslovnosti ve škole ovlivňuje jazykové dovednosti žáků, zvláště poslechové a výslovnostní.
Gabriela Kostková -
Analýza příčin neporozumění v řečové dovednosti poslech s porozuměním v češtině jako cizím jazyku
Jitka LUKÁŠOVÁ -
Poslech s porozuměním jako cílová řečová dovednost - analýza učebnic německého jazyka pro základní školy
Jana ŠEBESTOVÁ -
Rozvoj poslechu s porozuměním a jeho vazba na hudební nadání žáků
Tereza KUČEROVÁ