Vliv značky mobilních telefonů na kupní chování spotřebitele – Alžběta Lauermannová
Alžběta Lauermannová
Bakalářská práce
Vliv značky mobilních telefonů na kupní chování spotřebitele
The influence of brand image of mobile devices on consumer purchase behavior
Anotace:
Cílem práce je posoudit vliv značek Apple a Samsung na kupní chování spotřebitele v oblasti mobilních telefonů. Součástí práce je popsat psychologii spotřebitele, jaké jsou jeho potřeby, co ho ovlivňuje jeho kupní chování a jaké jsou fáze kupního rozhodovacího procesu, kterými spotřebitel prochází. Další součástí je analýza marketingového mixu, komparace definic dle různých autorů. Dále je náplní značka …víceAbstract:
The aim of this thesis is to assess the influence of Apple and Samsung brands on consumer buying behaviour in the field of mobile phones. Part of the thesis is to describe the psychology of the consumer, what are their needs, what influences their buying behaviour and what are the phases of the buying decision process that the consumer goes through. Another part is the analysis of the marketing mix …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová, Ph.D.
- Oponent: Jan Huml, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Triple Bottom Line odpovědnost a kupní chování spotřebitelů
Štěpánka Jakubcová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Vendula Karešová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Matěj Pajma -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Jakub Landsmann -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Polina Vlassova -
Vliv značky e-shopu na kupní chování spotřebitele
Tereza Čábelová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Ondřej Heimerle -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Radim Novotný
Název
Vložil
Vloženo
Práva