Otázky odívání ve společnosti pokročilého systému módy – Bc. Ján MASARYK
Bc. Ján MASARYK
Diplomová práce
Otázky odívání ve společnosti pokročilého systému módy
Anotace:
Diplomová práce se zabývá historickými teoriemi módy a odívání, které vedly k ustanovení modologie jako vědní disciplíny a otázkami, které jsou spojeny se současnou módní výrobou a její udržitelností. Problematika organické bavlny a denimu je rovněž diskutována.Abstract:
The Diploma thesis deals with historical theories of fashion and clothing, which led to the fashion studies establishment as an academic science. Questions related with current fashion production, organic cotton, denim and sustainability are discussed.Klíčová slova
Móda odívání společnost bavlna organická bavlna denim udržitelnost odpovědnost transparence spotřeba
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 8. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PhDr. Helena Jarošová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MASARYK, Ján. Otázky odívání ve společnosti pokročilého systému módy. Plzeň, 2021. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Humanitní studia / Evropská kulturní studia
Práce na příbuzné téma
-
Udržitelnost a společenská odpovědnost vybraného podniku
Matěj DEJA -
Společenská odpovědnost vybraného podniku a její vliv na zákazníka
Monika Michalová -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Ilona Milatová -
Trvalá udržitelnost společnosti Coca-Cola
Andrea Dobšíková -
Formación de los adjetivos de color y su uso en las páginas web dedicadas a la moda
Sandra Hanychová -
La novela de la guerra civil: Literatura y memoria, literatura como moda.
Ondřej Neuman -
Anglicismos en la prensa de moda
Pavla Študentová -
Návrh marketingové internetové komunikace JR-moda
Martina Lebedová