Strategický marketingový plán začínající studijní agentury – Lucie HRUBÁ
Lucie HRUBÁ
Diplomová práce
Strategický marketingový plán začínající studijní agentury
Strategic marketing plan of established student agency
Anotace:
Pro svou diplomovou práci jsem si zvolila téma ?Strategický marketingový plán začínající studijní agentury?. Cílem mé práce je vypracování strategického marketingového plánu začínající studijní agentury, která v počátku své existence bude zprostředkovávat krátkodobé pracovní pobyty v USA. Strategický marketingový plán byl sestavován, tak aby umožnil agentuře dostat se do podvědomí potenciálních zákazníků …víceAbstract:
For my thesis I have chosen the theme of "Strategic marketing plan for a newly established personnel agency.? The aim of my work is to develop a strategic marketing plan for a start up personnel agency, which in the beginning of its existence will mediate short-term stays in the U.S. The Strategic marketing plan was drawn up, so as to permit the agency to get into the subconscious of potential customers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Zima
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRUBÁ, Lucie. \textit{Strategický marketingový plán začínající studijní agentury}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/x7bjez/.
Jak správně citovat práci
HRUBÁ, Lucie. Strategický marketingový plán začínající studijní agentury. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Strategic marketing plan for fin-tech startup “CP&B”
Dmitrii Bachukin -
Marketingový strategický plán občanského sdružení Kulturárium
Tereza Wíznerová -
Strategický marketingový plán pro soubor dvou památkových objektů
Lucie Vítámvásová -
Strategický marketingový plán taneční školy Swing Wings z. s.
Pavlína Horvátová -
Arnoldova vila v Brně - strategický marketingový plán
Martina Vránová -
Marketingový plán „piva Linie“, vyráběného v Jihlavském pivovaru. Marketing plan for a „beer Linie“ produced in Jihlava brewery
Monika Mokrá -
Návrh mezinárodní marketingové strategie studijního programu Economics and management na SU OPF
Veronika Novotná