Identifikace cílových skupin zákazníků pro společnost ContiTrade Services s. r. o. – Sabina BOUDOVÁ
Sabina BOUDOVÁ
Bakalářská práce
Identifikace cílových skupin zákazníků pro společnost ContiTrade Services s. r. o.
Identification of the Target Customers Groups for ContiTrade Services s. r. o.
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je identifikovat cílové skupiny zákazníků pro společnost ContiTrade Services s.r.o., která se zabývá provozováním největší sítě pneuservisů a autoservisů v České republice. Bakalářská práce je složena ze dvou stěžejních částí. První část bude orientována na vysvětlení teoretických poznatků získaných studiem odborné literatury, které souvisejí s výše uvedeným tématem práce …víceAbstract:
The main aim of this thesis is to identify target customers groups for ContiTrade Services s. r. o., who operate the biggest car and tire service network in the Czech Republic. Bachelor thesis is composed of two main parts. The first part will focus on the explanation of the theoretical knowledge obtained from studying the relevant literature. The company profile will be dealt with in the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zveřejnit od: 27. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BOUDOVÁ, Sabina. \textit{Identifikace cílových skupin zákazníků pro společnost ContiTrade Services s. r. o.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/x7h6ql/.
Jak správně citovat práci
BOUDOVÁ, Sabina. Identifikace cílových skupin zákazníků pro společnost ContiTrade Services s. r. o.. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Cílové skupiny zákazníků pivovaru a jejich realita v restauračních zařízeních
Helena Mager -
Identifikace cílové skupiny a návrh komunikace společnosti Národní Pokladnice
Petra Horáčková -
Identifikace cílové skupiny zákazníků kosmetické společnosti a návrh strategie
Jaroslava Štaflová -
Marketingový plán čerpací stanice na zvýšení počtu zákazníků vybrané cílové skupiny
Lucie Šenkýřová -
Event Marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Kateřina Ščučková -
Event marketing – nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Dávid Stirber -
Event maketing – nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Lucie Sekyrová