Přínos volnočasových aktivit pro děti s poruchou autistického spektra – Dominika Medová
Dominika Medová
Bakalářská práce
Přínos volnočasových aktivit pro děti s poruchou autistického spektra
The benefits of leisure time activities for children with autism spectrum disorder
Anotace:
Tématem této práce bude význam volnočasových aktivit pro děti s poruchou autistického spektra. Na příkladu konkrétních osob bude pomocí kombinace kvalitativních metod zkoumán přínos tohoto typu aktivit. Součástí práce bude také ukázka a popis integračních volnočasových aktivit organizovaných konkrétní neziskovou organizací. Celý obsah práce by měl přinést vhled do této problematiky, upozornit na potřebnost …víceAbstract:
The topic of this thesis are going to be the benefits of leisure time activities for children with autism spectrum disorder. The research of a contribution of these activities is going to be made by a combination of qualitative methods with the particular people. Part of this thesis is also going to be a description of these leisure time activities arranged by particular organization. The whole concept …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Marcela Ehlová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Medová, Dominika. Přínos volnočasových aktivit pro děti s poruchou autistického spektra . Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Humanitní studia
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Jak pandemie ovlivnila život v rodinách s dítětem s poruchou autistického spektra
Karolína Hanzlíková -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Podpůrná opatření a jejich vliv na inkluzi dítěte s poruchami autistického spektra v běžné mateřské škole
Blanka Konečná -
Rozvoj žáků s poruchou autistického spektra v pracovních činnostech na základní škole pro žáky s autismem v Jihomoravském kraji
Petr Ovad -
Sekvenční variabilita lidského mitochondriálního genomu a její význam v patogenezi poruch autistického spektra
Natálie Sedláková -
Komunitní funkce vybrané neziskové organizace: její vliv na image
Petra Křížková -
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková