Analýza úrovně personálu MOPL a.s. a její význam při řešení složitých komunikačních procesů – Bc. František KRATOCHVIL
Bc. František KRATOCHVIL
Diplomová práce
Analýza úrovně personálu MOPL a.s. a její význam při řešení složitých komunikačních procesů
Analysis of levels of personnel MOPL SpA and its importance in dealing with complex communication processes
Anotace:
Diplomová práce na téma ?Analýza úrovně personálu MOPL, a.s. a její význam při řešení složitých komunikačních procesů? je pojata jako výčet hlavních zásad a forem významu komunikace a lidských zdrojů v pracovních procesech. Vzhledem ke složitosti a rozmanitosti problematiky řízení lidí a analýzy personálu nebylo možné popisovat detailně jednotlivé metody řízení a jejich analýzy a vyhodnocení. Témata …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on the topic of ?Analysis of Human Resource Quality at MOPL, a.s. and its Impact on Complex Communication Processes Solutions? and aims to list the main principles and forms of communication and human resource importance in work processes. With regard to the complexity and variety of the topic of human resource management and personnel analysis, it was impossible to describe …víceKlíčová slova
Řízení lidských zdrojů management efektivní vedení negativní jevy personální audit komunikace hodnocení personálu plánování motivace asertivita rozvoj dialog týmové řízení organizace řízení kariéry kvalita konflikt teambuilding spokojenost zaměstnanců koučink vzdělávání reporting personální administrativa
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2012
Zveřejnit od: 30. 3. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRATOCHVIL, František. \textit{Analýza úrovně personálu MOPL a.s. a její význam při řešení složitých komunikačních procesů}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/x837ej/.
Jak správně citovat práci
KRATOCHVIL, František. Analýza úrovně personálu MOPL a.s. a její význam při řešení složitých komunikačních procesů. Brno, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.3.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 3. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zaměstnanců v Klientském centru ČSOB
Thomas Sitzberger -
Spokojenost zaměstnanců vybrané neziskové organizace s vybranými faktory pracovní spokojenosti
Gabriela Richterová -
Digitalizace personální a mzdové administrativy
Lucie Brizgalová -
Význam procesního řízení v rámci přijímání, odměňování a vzdělávání zaměstnanců jako základu řízení lidských zdrojů v praxi podniku
Ingrid Martincová -
Řízení lidských zdrojů a motivace zaměstnanců
Kateřina Jurečková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Získávání, výběr a adaptace zaměstnanců jako základ strategického řízení lidských zdrojů v MSP
Roman Kloubec -
Získávání, výběr a adaptace zaměstnanců jako základ strategického řízení lidských zdrojů
Jan Matoulek