Firmy v konkurenčním prostředí a získání suverenity na trhu – Filip Koval
Filip Koval
Bakalářská práce
Firmy v konkurenčním prostředí a získání suverenity na trhu
Competition between companies and placement at the market
Anotace:
Práce se zabývá postavením firem na trhu s prodejem vozidel. Práce má dvě hlavní části, část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá důležitými pojmy a znalostmi, díky kterým je možno pochopit a vysvětlit jevy objevující se v části praktické. Přibližuje se zde pojem firma, rozebírají se možné cíle firem a typologie podniků. V poslední řadě je zaměřeno na vysvětlení fungování konkurence …víceAbstract:
This bachelor dissertation is reflecting about companies position at the market with automobiles. It is divided into two main parts, theoretical and practical one. Theoretical part is about important knowledge and terms helping reader to interpretate the practical part. It is discussed about terms like company, company goals and company typology or how competition at the markets works. Practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Ing. Karel Šrédl, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Descriptive Analysis of Money Market and Capital Market in a selected country
Elnur Ibrahimov -
Increasing of a Profit Through the Analysis of the Market Demand
Xun Cao -
Comparative Analysis of Estimated Market Values of Selected Companies
Yuanxing Liu -
Applications of event study methodology for measuring of a market reaction
Munkh-Od Dashdondog -
The role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Gabriela Kratochvílová -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Analýza konkurenceschopnosti podniku
Ondřej Vymazal -
Analýza konkurenceschopnosti vybraného podniku
Gabriela Figurová
Název
Vložil
Vloženo
Práva