Využití kamionu jako nosiče reklamní plochy – Ing. Eliška Musilová
Ing. Eliška Musilová
Diplomová práce
Využití kamionu jako nosiče reklamní plochy
Use of the truck as a carrier of advertising space
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na využití kamionu jako nosiče reklamní plochy. Práce obsahuje analýzu postoje obyvatelstva k reklamě a následně konkrétní návrhy využití kamionu jako nosiče reklamní plochy ve firmě C.S.CARGO, a.s. Všechny návrhy jsou v poslední části práce ekonomicky zhodnoceny.Abstract:
The work focuses on the use of the truck as a carrier of advertising space. The work contains analysis of attitude of the population to advertising and concrete suggestions use of the truck as a carrier of advertising space in the company C.S.CARGO, a.s. All suggestions are in the last part of this work economic evaluated.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Kateřina Pojkarová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Musilová, Eliška. Využití kamionu jako nosiče reklamní plochy. Pardubice, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraMagisterský studijní program / obor:
Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace v odvětví maloobchodu
Iveta Koloušková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení společenského chování lidí
Sandra Plachá -
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Aneta Nekolová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Jakub Kureš -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný