Využití uživateli generovaného multimediálního obsahu z pohledu marketingových komunikací – Jakub ŠABATA
Jakub ŠABATA
Bakalářská práce
Využití uživateli generovaného multimediálního obsahu z pohledu marketingových komunikací
The Use of User-generated Multimedia Content from the Perspective of Marketing Communications
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na možnosti využití uživateli generovaného multimediálního obsahu v rámci marketingových komunikací. V teoretické části se práce zabývá vývojem v oblasti elektronické komunikace, změnami chování recipientů a s tím spojenou změnou na poli marketingových komunikací. Cílem praktické části je odpovědět na výzkumné otázky a odhalit mechanismy uživateli generovaného obsahu …víceAbstract:
This Bachelor Thesis is focused on the possibilities of use by user generated multimedia content in the scope of marketing communications. The theoretic part deals with the development of the electronic communication field. The aim of the practical part is to answer the research questions, and to reveal the mechanisms of the user generated content, and to list the possibilities of the use in the scope …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zveřejnit od: 4. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠABATA, Jakub. \textit{Využití uživateli generovaného multimediálního obsahu z pohledu marketingových komunikací}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/x9ffwp/.
Jak správně citovat práci
ŠABATA, Jakub. Využití uživateli generovaného multimediálního obsahu z pohledu marketingových komunikací. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Řízení uživateli generovaného obsahu na sociálních sítích s využitím moderních analytických nástrojů
Ondřej Šidlák -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Zefektivnění marketingové komunikace vybraného internetového obchodu
Martina POLÁKOVÁ -
Bezpečnost návštěvníků destinace jako nástroj marketingové komunikace
Kristýna Šteflová -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Marek Kareš -
Synergie nástrojů integrované marketingové komunikace
Jan Mrvík -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Analýza marketingové komunikace esportového týmu
Jaroslav Kožušník