Marketing a propagace neziskové organizace – Jitka Urubová
Jitka Urubová
Bakalářská práce
Marketing a propagace neziskové organizace
Marketing and Promotion of non-profit Organizations
Anotace:
Práce se zabývá marketingem Valašského muzea v přírodě v Rožnově pod Radhoštěm, resp. expozicí Městečko pod Radhoštěm. Teoretická část se zaměřuje obecně na marketing služeb s přihlédnutím k muzejnictví. Praktická část popisuje průzkum v informačních centrech, jehož cílem bylo zjistit, nakolik jsou jejich zaměstnanci s expozicí obeznámeni. Průzkum probíhal metodou mystery callingu a to ve dvou po sobě …víceAbstract:
The thesis deals with the marketing of the Wallachian open air museum in Rožnov pod Radhoštěm, respectively the Městečko pod Radhoštěm exposition. The theoretical part is, in general, focused on the service marketing, with emphasis on museums. The practical part describes the research within the information centres, which target was to find out up to what point their staff is aknowledged of the exposition …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Urubová, Jitka. Marketing a propagace neziskové organizace. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Informační systém neziskové organizace
Daniel Struhač -
Regionální informační systém neziskové organizace
Radim Brnka -
Nezisková organizace EDUin jako aktér vzdělávací politiky
Jana Frödová -
Optimalizace procesů s ohledem na regionální rozvoj vzdělávací organizace Czechitas
Anna MICHALOVOVÁ -
Posouzení informačního systému neziskové organizace a návrh změn
Tamara Fargačová -
Využitelnost a efektivita mobilního Internetu v ČR pro podniky a neziskové organizace
Jan Vondráček -
Personální marketing v centrech sdílených služeb
Tomáš Svoboda -
Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym
Martina Vokáčová