Jitka Urubová

Bakalářská práce

Marketing a propagace neziskové organizace

Marketing and Promotion of non-profit Organizations
Anotace:
Práce se zabývá marketingem Valašského muzea v přírodě v Rožnově pod Radhoštěm, resp. expozicí Městečko pod Radhoštěm. Teoretická část se zaměřuje obecně na marketing služeb s přihlédnutím k muzejnictví. Praktická část popisuje průzkum v informačních centrech, jehož cílem bylo zjistit, nakolik jsou jejich zaměstnanci s expozicí obeznámeni. Průzkum probíhal metodou mystery callingu a to ve dvou po sobě …více
Abstract:
The thesis deals with the marketing of the Wallachian open air museum in Rožnov pod Radhoštěm, respectively the Městečko pod Radhoštěm exposition. The theoretical part is, in general, focused on the service marketing, with emphasis on museums. The practical part describes the research within the information centres, which target was to find out up to what point their staff is aknowledged of the exposition …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Urubová, Jitka. Marketing a propagace neziskové organizace. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace