Návrh konzolového frameworku pro UI a grafiku v C++ – Jozef Marek
Jozef Marek
Bakalářská práce
Návrh konzolového frameworku pro UI a grafiku v C++
Anotace:
Práce se zabývá návrhem a implementací frameworku pro realizaci uživatelského rozhraní v textovém režimu (konzoli). V první části jsou představeny vybrané knihovny a frameworky s využitím pod různými operačními systémy. Dále je představeno Windows API a jeho využití v rámci textového (konzolového) režimu. Práce se dále zabývá návrhem a implementací vlastního objektového frameworku pro realizaci TUI …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the design and implementation of framework for the realisation of user interface in the text (console) mode. The first part introduces the selected libraries and frameworks used in various operating systems. Then Windows API and its use within the text (console) mode is presented. The thesisisfurther concerned with the design and implementation of self-made object framework …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Roman Diviš
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Marek, Jozef. Návrh konzolového frameworku pro UI a grafiku v C++. Pardubice, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatikyUniverzita Pardubice
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační technologie / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.