Bc. Luboš TOUŠKA

Diplomová práce

Strategie studentů pedagogických oborů v oblasti řešení šikany a agresivních projevů žáků

Strategies of Pedagogical Faculties Students´ in Dealing With Bullying and Pupils´ Aggressive Behavior
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou strategií studentů pedagogických oborů v oblasti řešení šikany a agresivních projevů žáků. V rámci teoretických východisek práce je věnována pozornost tématům agrese a agresivity, šikany, prevence šikany a agresivního chování žáků, zvládání agrese a také přípravy pedagogů na problematiku práce s projevy dětské agresivity. Součástí teoretických východisek je stručná …více
Abstract:
The thesis deals with issues of strategies of pedagogical faculties students´ in dealing with bullying and pupils´ aggressive behavior. The theoretical bases of the work deals with themes of aggression, bullying, prevention of bullying and aggressive behavior of children, aggression management and training of teachers on the issues of aggressive behaviour. The part of theoretical background is a brief …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 4. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Zdeněk Svoboda, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TOUŠKA, Luboš. Strategie studentů pedagogických oborů v oblasti řešení šikany a agresivních projevů žáků. Ústí nad Labem, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 28. 03. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Vychovatelství / Vychovatelství pro speciálně pedagogické instituce