Bc. Lucie KOZLÍKOVÁ

Diplomová práce

Využití prvků e-learningu při výuce pedagogiky na UNI UTB

The use of e-learning elements when teaching pedagogy at UNI UTB
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je použití e-learningových prvků pro výuku pedagogiky na UNI UTB. V této práci porovnávám a hodnotím jednotlivé e-learningové systémy. Jako e-learningový prvek jsem se rozhodla použít CMS Moodle, který je Open Source, ale také je velice jednoduchý a přehledný. V této práci je popsáno, jak s Moodlem mohou pracovat žáci, učitelé a sám administrátor systému. Dále se zde …více
Abstract:
The subject of this diploma work is the use of e-learning elements for teaching pedagogy at UNI-UTB. In this work I compare and evaluate each and individual e-learning system. As a e-learning element. I decided to use CMS Moodle, which is, whichOpen Source, but also is very simple and well-arranged. This work also describes how students, teachers, and the system administrator himself can work with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2006
Zveřejnit od: 26. 5. 2006
Identifikátor: 4195

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOZLÍKOVÁ, Lucie. Využití prvků e-learningu při výuce pedagogiky na UNI UTB. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 05. 2006

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 26. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta aplikované informatiky

Magisterský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Učitelství informatiky pro základní a střední školy

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.