Marketingová strategie realitní kanceláře RE/MAX – Blanka KOURKOVÁ
Blanka KOURKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová strategie realitní kanceláře RE/MAX
The marketing strategy of real estate agency RE/MAX
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zanalyzovat stávající marketingovou strategii realitní kanceláře RE/MAX a následně navrhnout možná řešení na její zlepšení. V úvodní části práce jsou nejprve zpracovány literární pohledy autorů vztahující se k danému tématu. Další část práce se zabývá charakteristikou realitní kanceláře RE/MAX, kde je včetně popisu společnosti zanalyzována její současná marketingová strategie …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyze the current marketing strategy of real estate agency RE/MAX and to suggest possible improvement solutions. In the introduction of this work we elaborate on approaches by different literary authors regarding the given theme. The next part deals with the characteristics of the real estate agency RE/MAX. It also includes an analysis of the agency's current marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOURKOVÁ, Blanka. \textit{Marketingová strategie realitní kanceláře RE/MAX}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/xajql5/.
Jak správně citovat práci
KOURKOVÁ, Blanka. Marketingová strategie realitní kanceláře RE/MAX. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Pavel Vošalík -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Denisa Burdová -
Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Peter Morvay -
Analýza marketingového mixu multimediální skupiny Active Radio a.s.
Koubová Koubová -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Kateryna Seliukova -
Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu
Michaela Vejrašková -
Analýza marketingového mixu vybrané firmy/značky
Nikol Bartošová