Eva RYBECKÁ

Bakalářská práce

Marketing Communications of the Company Gastrotrs, Ltd.

Marketing Communications of the Company Gastrotrs, Ltd.
Abstract:
This thesis is focused on the marketing communications that are extremely important in each company. Theoretical part contains the key points related to marketing communications and the marketing communications mix. The process of developing the promotional campaign is also described. Practical part explains the actual situation in the company GastroTrs, Ltd. In the end, some recommendations are proposed …více
Abstract:
Tato práce je zaměřená na marketingové komunikace, které mají své podstatné místo v každé společnosti. Teoretická část obsahuje základní pojmy týkající se marketingových komunikací a komunikačního mixu. Také se zde nachází popis postupu při vytváření reklamní kampaně. V praktické části je popsaná konkrétní situace ve firmě GastroTrs, s.r.o. Je provedena také SWOT analýza, díky které je navrhnuto několik …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2011
Identifikátor: 19574

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Mgr. Dagmar Svobodová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

RYBECKÁ, Eva. Marketing Communications of the Company Gastrotrs, Ltd.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe