Preference zákazníků vůči jednotlivým maloobchodním jednotkám ve vybrané lokalitě – Bc. Kristýna PILNÁ
Bc. Kristýna PILNÁ
Diplomová práce
Preference zákazníků vůči jednotlivým maloobchodním jednotkám ve vybrané lokalitě
Customers' preferences for particular retail stores in a location
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o příčinách rozdělení zákaznických preferencí vůči jednotlivým maloobchodním jednotkám ve městě Blatná za účelem doporučení návrhů na zlepšení pro spotřební družstvo COOP. Teoretický přehled podává základní informace o potravinářských maloobchodech v České republice, detailněji představuje formáty prodejen, postoje nakupujících k potravinářským prodejnám, jednotlivé prvky …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the causes of division of customer preferences towards individual retail units in the town of Blatná in order to recommend proposals for improvement for the consumer cooperative COOP. The theoretical overview provides basic information about food retailers in the Czech Republic, presents the formats of stores, attitudes of shoppers to food stores, individual elements …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Kamil Pícha, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PILNÁ, Kristýna. \textit{Preference zákazníků vůči jednotlivým maloobchodním jednotkám ve vybrané lokalitě}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/xb0bcc/.
Jak správně citovat práci
PILNÁ, Kristýna. Preference zákazníků vůči jednotlivým maloobchodním jednotkám ve vybrané lokalitě. Č. Budějovice, 2019. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Elektronické pořizování běžného a obecně dostupného zboží veřejnými zadavateli
Karel Hájek -
Country of Origin Effect on Purchasing Decision Making of FMCG Products for Czech Customers
Mahammad Mammadov -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářským zbožím
Michaela Klomfarová -
Pracovní preference studentů VŠ ve vybrané oblasti ČLR
Jan Kubinec -
Sídelní preference středoškolské mládeže
Iva Stejskalová -
Preference prvního zaměstnání u magisterských studentů na Ústavu pedagogických věd
Naďa Jarabinská -
Gastronomické zvyklosti a preference Čechů ve srovnání s Ukrajinci
Kateryna Kosolapova -
Vývoj realitního trhu a preference při výběru nemovitosti v Praze
Martina Pokorná
Název
Vložil
Vloženo
Práva