Jakub Vrátný

Bakalářská práce

Založení nové módní značky

Founding a new fashion brand
Anotace:
Bakalářská práce se zaobírá potencionální příležitostí na trhu s módou a jejím cílem je vytvořit podnikatelský plán na založení nové značky s udržitelnou pánskou módou. Součástí práce je zhodnocení realizovatelnosti a potenciálu úspěchu na českém trhu, na základě výstupu analytické části práce zpracované za pomocí primárních a sekundárních dat. Následně v případě pozitivního hodnocení se vypracuje …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with a potential opportunity in the fashion market and aims to create a business plan for the establishment of a new sustainable men's fashion brand. The thesis includes an assessment of the feasibility and potential for success in the Czech market, based on the output of the analytical part of the thesis, processed using primary and secondary data. Subsequently, in case of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 1. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 1. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
  • Oponent: Marek Záboj, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Management obchodní činnosti / Marketing a obchod