Hana Váňová

Diplomová práce

Čtenářství v osmém a devátém ročníku základních škol

Reading at eighth and ninth classes at elementary school
Anotace:
Diplomová práce usiluje o shrnutí teoretických hledisek týkající se četby dnešních pubescentů. Analýzou výsledků získaných empirickým výzkumem jsme se pokusili alespoň částečně doložit současný stav čtenářství v osmém a devátém ročníku základních škol. Soustředili jsme se na faktory, které četbu žáků ovlivňují, rozsah četby a míru čtenářského povědomí. V závěrečné části formulujeme problémy spojené …více
Abstract:
This thesis summarizes the theory about reading and knowledge in literature at elementary school. We tried to show actual reading situation of our pupils at eighth and ninth classes by this research. We focus in facts like amount of books red by children, favourite titles and knowledge in literature of school-age children, which can influence their reading. At the end we set some problems with young …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2009
  • Vedoucí: Blanka Rozehnalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.

Univerzita Palackého

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství českého jazyka a rodinné výchovy pro 2. stupeň základních škol

Práce na příbuzné téma