Proces adaptace a postavení žáka ve školní třídě jako sociální skupině – Bc. Vendula PEKAŘOVÁ
Bc. Vendula PEKAŘOVÁ
Diplomová práce
Proces adaptace a postavení žáka ve školní třídě jako sociální skupině
Adaptation process and the position of a student within a class as a social group
Anotace:
Diplomová práce se zabývá procesem adaptace a postavením žáka ve školní třídě jako sociální skupině. Práce se skládá z teoretické a empirické části, přičemž teoretická část je věnována oblastem adaptace, školní třídě jako sociální skupině a postavení žáka v ní; spe-cifikům v emocionální oblasti, chování a vztazích dospívajících handicapovaných jedinců. Empirická část je uskutečněna prostřednictvím …víceAbstract:
The presented paper deals with the adaptation process and the position of a student within a class as a social group. This paper consists of a theoretical and empirical parts, with the former focusing on the ranges of adaptation, description of the class as a social group and the position of a student therein; specificities in the emotional development, behaviour, and relations of disabled teens. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Identifikátor:
19268
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PEKAŘOVÁ, Vendula. Proces adaptace a postavení žáka ve školní třídě jako sociální skupině. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 28. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv života v neúplné rodině na postavení žáka ve třídním kolektivu na ZŠ
Robert Sobek -
Postavení rodiče nezletilého žáka ve správním řízení podle školského zákona
Kateřina Pospíšilová -
Souvislosti mezi self-efficacy žáků, jejich postavením ve třídě a školním prospěchem
Markéta Vejmělková -
Vliv hodnotové orientace na postavení žáků ve třídě na 2. stupni ZŠ
Helena Kulíšková -
Dopad integrace žáka s PAS na třídu jako sociální skupinu
Barbora HOLMANOVÁ -
Lektor jako spolutvůrce sociálního klimatu třídy
Andrea Kurková -
Sociometrie školní třídy jako sociální skupiny
Adriana KARLOVCOVÁ -
Učitel jako spolutvůrce třídního klimatu na 1. stupni základních škol
Tereza Vintrová