On-line marketingová komunikace – Bc. Pavel Pospíšil
Bc. Pavel Pospíšil
Diplomová práce
On-line marketingová komunikace
On-line marketing communication
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navrhnout komunikační kampaň pro společnost Makoule s. r. o. a to konkrétně pro jejich ubytovací zařízení – Českosaská chalupa. Komunikační kampaň bude vytvořena na sociální sítě Instagram a Facebook, a dále také na vyhledávač Seznam.cz. Práce je členěna do dvou částí – teoretické a praktické. Teoretická část práce je zaměřena na definování základních pojmů v oblasti …víceAbstract:
Cílem této diplomové práce je navrhnout komunikační kampaň pro společnost Makoule s. r. o. a to konkrétně pro jejich ubytovací zařízení – Českosaská chalupa. Komunikační kampaň bude vytvořena na sociální sítě Instagram a Facebook, a dále také na vyhledávač Seznam.cz. Práce je členěna do dvou částí – teoretické a praktické. Teoretická část práce je zaměřena na definování základních pojmů v oblasti …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
- Oponent: Martina Pechová, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva