Komparace intervenčních technik a přístrojových pomůcek u klientů s afázií a dysfagií v České republice a na Slovensku – Veronika Lehká
Veronika Lehká
Diplomová práce
Komparace intervenčních technik a přístrojových pomůcek u klientů s afázií a dysfagií v České republice a na Slovensku
A comparison of intervention procedures and device instruments for an adult with aphasia and dysphagia in the Czech republic and Slovakia
Anotace:
Publikace se zabývá komparací intervenčních technik a přístrojových pomůcek u klientů s afázií a dysfagií v České republice a Slovenské republice. Teoretická část je zaměřena na stručnou charakteristiku dvou skupin narušené komunikační schopnosti, afázie a dysfagie. Dále jsou popsány jednotlivé intervenční techniky a přístrojové pomůcky. V praktické části je mapována situace intervence v České republice …víceAbstract:
This dissertation deals with comparison of intervention procedures and device instruments for an adult with aphasia and dysphagia in the Czech republic and Slovakia.The theoretical part focuses on brief characteristics of two groups disturbed ability in communications, aphasia and dysphagia. Below are described several intervention procedures and device instruments. In practical part. Situation of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
- Vedoucí: Gabriela Smečková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LEHKÁ, Veronika. \textit{Komparace intervenčních technik a přístrojových pomůcek u klientů s afázií a dysfagií v České republice a na Slovensku}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/xcqzy6/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 4. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Logopedie
Práce na příbuzné téma
-
Materiály k diagnostice narušené komunikační schopnosti u dětí předškolního věku
Kateřina Křižanová -
Narušená komunikační schopnost u žáků v základní škole
Monika CHROUSTOVÁ -
Narušená komunikační schopnost žáků na 1. stupni v regionu Opava
Jana Onheiserová -
Dítě s narušenou komunikační schopností v předškolním věku
Anna Bubláková -
Rozvoj komunikační schopnosti dítěte v předškolním věku
Martina Štibralová -
Analýza vztahů a klimatu ve třídách integrujících žáky s narušenou komunikační schopností
Alžběta ŽIDOVÁ -
Možnosti rozvíjení percepčních schopností a dovedností u dětí s narušenou komunikační schopností (NKS) v logopedické třídě mateřské školy
Karolina KLAUSOVÁ -
Rozvoj komunikační schopnosti u osob s mozkovou obrnou
Andrea Hladíková