Rozvíjení sociálních dovedností a sociálních kompetencí u dětí s autismem – Kateřina KLEINOVÁ
Kateřina KLEINOVÁ
Bakalářská práce
Rozvíjení sociálních dovedností a sociálních kompetencí u dětí s autismem
Developing Social Skills and Social Competence in Children with Autism
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je rozvoj sociálních kompetencí u dětí s poruchami autistického spektra (dále PAS). Když jsem se rozhodovala pro téma své bakalářské práce, chtěla jsem vycházet ze svých praktických zkušeností, které spojím s novými poznatky, které získám studiem a četbou odborné literatury. Vzhledem k tomu, že převážně pracuji s dětmi s PAS, je pro mě důležité hledat nové přístupy pro …víceAbstract:
The subject of this bachelor's thesis is the development of social competences in children with autism spectrum disorders (hereinafter ASD). When I decided on the topic of my bachelor's thesis, I wanted to base myself on my practical experience, which I combine with new knowledge that I gain by studying and reading professional literature. Considering that they mainly work with children with ASD, it …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2024
- Vedoucí: Mgr. Veronika Štenclová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KLEINOVÁ, Kateřina. Rozvíjení sociálních dovedností a sociálních kompetencí u dětí s autismem. Ostrava, 2023. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Rozdíly v postojích studentů vysokých škol k dětem s poruchami chování a dětem s mentálním postižením
Alice Staňková -
Analýza motivace osobních asistentů pro práci s jedinci s poruchami autistického spektra
Terezie Kvasničková -
Praktické zkušenosti odborných pracovníků ZŠ s dětmi s poruchami chování
Marie Provazníková -
Porovnání osobnosti dětí s poruchami chování a zdravých dětí s pomocí TCI-A
Irena Košíčková -
Životní situace rodin s dětmi s poruchami autistického spektra
Petra Daňková -
Integrace dítěte s poruchami chování a s deprivačním syndromem na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Suráková -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchami autistického spektra s využitím Edukačně-hodnotícího profilu
Lucie Šťastná -
Jak pandemie ovlivnila život v rodinách s dítětem s poruchou autistického spektra
Karolína Hanzlíková