Hodnocení prvků manažerské komunikace – Bc. Nikola Novotná
Bc. Nikola Novotná
Diplomová práce
Hodnocení prvků manažerské komunikace
Evaluation of manager communication elements
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na hodnocení komunikace a komunikační prvky, které jsou nedílnou součástí manažerské práce. Komunikace je nenahraditelný nástroj manažera při vedení, řízení a motivování pracovníků. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, a to na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na objasnění pojmů, jako manažer, manažerská funkce komunikace, formy komunikace …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the evaluation of communication and communication elements, which are an integral part of managerial work. Communication is an irreplaceable tool of a manager in leading, managing and motivating workers. The diploma thesis is divided into two parts, the theoretical part and the practical part. The theoretical part is focused on clarifying terms such as manager, managerial …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Jiří Fiedler, Ph.D.
- Oponent: Stanislav Kuba, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
The Nature and Effects of Communication in the Age of the Internet
František Badžgoň -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Interní komunikace v režime Home Office
Jan Kříž -
Mezinárodní krizová komunikace v organizaci
Karel Hanzelka -
Specifika marketingové komunikace v neziskovém sektoru
Pavlína Fantová -
Komunikace v organizacích působících v oblasti kultury a umění
Lubomír Štecha -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Marketingová komunikace v cirkulární ekonomice
Dominika Hoferová
Název
Vložil
Vloženo
Práva