Srovnání badatelských a tradičních laboratorních úloh ve výuce genetiky na gymnáziu – Bc. Zuzana OBRDLÍKOVÁ
Bc. Zuzana OBRDLÍKOVÁ
Diplomová práce
Srovnání badatelských a tradičních laboratorních úloh ve výuce genetiky na gymnáziu
The comparison of inquiry and cookbook laboratory tasks in Genetics lesson at grammar school
Anotace:
Badatelsky orientovaná výuka patří mezi aktivizující metody vyučování, kdy se pozornost přenáší na žáky a podporuje se aktivita žáků. Vyučování bádáním vede k rozvoji kladného vztahu k předmětu, to je vzhledem k poklesu zájmu o přírodovědné předměty žádoucí. Tato výuková metoda přispívá k rozvoji badatelských dovedností, ale i k samostatnosti, spolupráci, zodpovědnosti a plánování práce. Tato diplomová …víceAbstract:
Inquiry-based education is one of the activating teaching methods, where the attention is transferred to students and student's activity is supported. Teaching by iquiry leads to the development of a positive attitude towards the subject, which is desirable due to the decline of interest in science subejcts. This teaching method contributes to the development of research skills, but also to independence …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lukáš Rokos, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OBRDLÍKOVÁ, Zuzana. \textit{Srovnání badatelských a tradičních laboratorních úloh ve výuce genetiky na gymnáziu}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Přírodovědecká fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/xe6tes/.
Jak správně citovat práci
OBRDLÍKOVÁ, Zuzana. Srovnání badatelských a tradičních laboratorních úloh ve výuce genetiky na gymnáziu. České Budějovice, 2021. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Biologie / Učitelství biologie pro SŠ - Učitelství tělesné výchovy pro SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání badatelských a tradičních laboratorních úloh ve výuce genetiky na gymnáziu
Zuzana OBRDLÍKOVÁ -
Madona s rybou – historické bádání jako nástroj ke zhodnocení muzejního předmětu
Eva Hladká -
Svoboda vědeckého bádání a možnost jejího omezení
Tereza Gajdová -
Mysl bez těla - Mimotělní zážitky během meditace (Posun ve stavu bádání a možnosti dalšího výzkumu)
Jan Trtílek -
Viola d'amore u Janáčka: aktuální stav bádání
Markéta Mikuličáková -
Přínos regionálních časopisů Kravařsko a Das Kuhländchen pro národopisné a vlastivědné bádání
Tereza Vašíková -
Trembita jako problém stratifikace prvotní a druhotné existence folkloru v etnoorganologickém bádání
Zuzana Šalplachtová -
Pobytové stopy živočichů jako námět pro přírodovědná bádání žáků 1. stupně ZŠ
Michaela ŠINDELÍŘOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Bulánová, L.
9. 12. 2021