Prosociální chování v prostředí digitálních her – Michal KLUSOŇ
Michal KLUSOŇ
Bakalářská práce
Prosociální chování v prostředí digitálních her
Prosocial behavior in digital environments
Anotace:
Digitální hry jsou dnes velmi populární formou zábavy, proto jim věnuje pozornost tuzemská i zahraniční odborná veřejnost. Nicméně jen malá část výzkumu tohoto fenoménu spojuje problematiku digitálních her s prosociálním chováním. Tato práce si klade za cíl zmapovat motivy vedoucí české a slovenské hráče MMORPG (massively multiplayer online role-playing game) her k prosociálnímu chování a popsat různé …víceAbstract:
Digital games has currently become a very popular form of spending free time, therefore it is no wonder that there has been a lot of research dealing with them on the academic environment both in the Czech Republic and abroad. Nevertheless, only a minor number of these research papers connect the issue of digital games and prosocial behaviour. The thesis's aim is to chart the motifs leading Czech and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Josef Kundrát, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KLUSOŇ, Michal. Prosociální chování v prostředí digitálních her. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Psychologie - Základy společenských věd