Marketingová strategie společnosti SK - Catering, s.r.o. – Natalie MINAŘÍKOVÁ
Natalie MINAŘÍKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová strategie společnosti SK - Catering, s.r.o.
Marketing strategy of the company SK - Catering, s.r.o.
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na navržení úprav stávající marketingové strategie pro firmu SK - Catering, s.r.o., na základě analýzy současného mikroprostředí a makroprostředí firmy. V práci bude využito jak primárních zdrojů dat, pomocí kvalitativního přístupu dotazníkového šetření, tak i dat sekundárních od dané společnosti. První část práce se zabývá teorií marketingu, marketingových strategií …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on proposing adjustments of the existing marketing strategy for the company SK - Catering, s.r.o. based on the analysis of the current micro and macro environment of the company. The work will use both primary data sources, using a qualitative approach of the survey, as well as secondary data from the company. The first part deals with the theory of marketing, marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Mgr. Lenka Nigrinová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MINAŘÍKOVÁ, Natalie. \textit{Marketingová strategie společnosti SK - Catering, s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/xe8nfg/.
Jak správně citovat práci
MINAŘÍKOVÁ, Natalie. Marketingová strategie společnosti SK - Catering, s.r.o.. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec