Marketingový audit v distribuční potravinářské firmě – Jana Jeřábková
Jana Jeřábková
Bakalářská práce
Marketingový audit v distribuční potravinářské firmě
Marketing Audit in Food Distribution Company
Anotace:
Svou bakalářskou práci, která se zabývá jednou z analýz marketingového auditu distribuční potravinářské firmy MADE GROUP, a.s. jsem rozdělila na teoretickou část a praktickou část. Údaje pro první část jsem čerpala z dostupné literatury. Ve druhé části jsem představila společnost MADE GROUP, a.s. a popsala její strukturu. Jako zdroj jsem použila internetové stránky společnosti a její firemní materiály …víceAbstract:
I have divided my bachelor thesisa, which is investigating one of the analyses of the marketing audit of the distributing food company MADE GROUP, a.s. into a theoretical and a practical part. I have obtained the information for the first part from the available literature. In the second part, I have introduced the company MADE GROUP, a.s. and I have described its structure. I have used the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2010
- Vedoucí: Ing. Mgr. Renáta PAVLÍČKOVÁ, MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jeřábková, Jana. Marketingový audit v distribuční potravinářské firmě. Olomouc, 2010. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová strategie pro stranici technické kontroly
Michal Matera -
Marketingový plán
Jana Janečková -
Audit marketingové strategie ve vybrané firmě
Nikol Jermanová -
Audit marketingové komunikace ve vybrané firmě / instituci
Radka Vacková -
Nabídka a poptávka v životním pojištění
Jiří Suchopár -
Poptávka a nabídka na trhu středních škol v ČR
Barbora Zelinková -
Analýza nabídky a poptávky dobrovolnického cestovního ruchu v České republice
Martin Dudla
Název
Vložil
Vloženo
Práva