Návrh marketingové strategie pro softwarovou společnost – David Krulich
David Krulich
Bakalářská práce
Návrh marketingové strategie pro softwarovou společnost
Marketing strategy proposal for software company
Anotace:
Předmětem bakalářské práce Návrh marketingové strategie pro softwarovou společnost je vytvoření efektivní marketingové strategie pro již existující softwarovou společnost na českém trhu. Bakalářská práce se zabývá teorií marketingu, marketingových strategií a jejich tvorby, včetně zdůraznění významu těchto strategií pro kvalitní vedení společnosti na konkurenčním trhu. Bakalářská práce Návrh marketingové …víceAbstract:
The theme of the thesis Marketing strategy proposal for software company is creating effective marketing strategy for existing Czech software company. The bachelor thesis deals with theory of marketing, marketing strategies and their creation and highlights the importance of marketing strategies for quality company management in a competitive market. The bachelor thesis is divided into three individual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2013
Zveřejnit od: 7. 1. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Klára Antlová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Krulich, David. Návrh marketingové strategie pro softwarovou společnost. Liberec, 2013. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.1.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 1. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaTECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika
Práce na příbuzné téma
-
Strategický marketingový proces
Klaudia Lisoňková -
Marketingová strategie a proces zavedení nového produktu na trh ve firmě JH GROUP
Vojtěch Kabeš -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová
Název
Vložil
Vloženo
Práva